NE VESZÍTS HOTELVENDÉGEKET
KÖNNYEN ORVOSOLHATÓ
APRÓSÁGOK MIATT!

Napjainkban egy hotel számára nincs nagyobb siker, mint amikor egy vendég teljesen elégedetten távozik, pozitív értékelést ad, sőt, másoknak is ajánlja a helyet.

A boldog vendégek a szó szoros értelmében a hotel legértékesebb marketingeszközei. De elég egy apróság, és a vendég máris negatív visszajelzést ad,
amely aztán villámgyorsan bejárja a világhálót.

Van pár olyan gyakori buktató egy hotel életében, amit könnyű elkerülni, mégsem ismerik sokan a megoldásokat. Most egy ingyenes e-bookban összegyűjtöttük azt a tudásanyagot, amitől egy hotelvendég ötcsillagos véleménnyel távozik.

Mik azok a technológiai problémák, amelyek sokszor rontják el a hotelvendégek élményeit, és rendszeresen vezetnek negatív értékelésekhez?

Ha egy hotelről gyakran írják azt, hogy „lassú az internet”, az rengeteg vendéget elrettenthet a foglalástól – hogyan lehet ezt elkerülni?

A vendégek a legmodernebb technológiát várják el a szállásaikon is, de mit lehet tenni, amikor elavult a rendszer, vagy az elhelyezkedés miatt nehéz a kiépítés?

Esettanulmányok: hogyan lehetett megoldani magyar hotelek, rendezvényhelyszínek, intézmények technológiai gondjait?

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Adatkezelés

Referenciák

Scroll to Top